Alle diensten

  • Fiscaliteit
  • Juridisch advies
  • Startersbegeleiding
  • Boekhouding & administratie
  • Periodieke rapportage

Wereldwijde diensten

We bieden alle diensten ook aan voor investeerders die graag willen ondernemen in België. Crean zorgt voor een begeleiding en opvolging van A tot Z zodat de investeerders gemakkelijk hun zaak in België kunnen uitrollen zonder enige voorkennis.

Een zaak opstarten?

De begeleiding van een startende zelfstandige of onderneming gaat van een vrijblijvend eerste gesprek met de kandidaat-starter tot de volledige begeleiding bij de opstart van de zelfstandige activiteit of onderneming.

Centraal staat hierbij het opmaken van een haalbaarheidsstudie op basis van een financieel plan. Hierbij wordt vooral aandacht besteed aan de break-even positie op basis van de alternatieve kosten. Met andere woorden, vanaf wanneer wordt het interessant?

Alle startersformaliteiten, zoals vestigingsgetuigschriften, vergunningen, ondernemingsnummer, publicatie, … kunnen via Crean geregeld worden.

 

  • Eenmanszaak

    U, als ondernemer, heeft het al druk genoeg met de dagelijkse werkzaamheden waarin u gespecialiseerd bent. De administratieve handelingen kosten u nog vele bijkomende uren; uren die u vaak beter kunt besteden.

    Daarom zijn er steeds meer en meer kleine bedrijven die de noodzaak en vooral het gemak van een goed opgezette administratie inzien. Dat is de reden waarom wij binnen ons kantoor een afdeling hebben opgericht voor de gewone en forfaitaire boekhouding van éénmanszaken met daarbij als leidraad de indiciaire toestand van de belastingplichtige. U staat bij ons als klant centraal en een goede feedback van informatie is onze grootste zorg.

  • Vennootschappen

    De gedeelte ondersteuning van vennootschappen is de grootste afdeling binnen ons kantoor.
    Hier kan alles wat met vennootschappen te maken heeft: van een studie omtrent de opportuniteiten naar en welke vennootschapsvorm, over de oprichting zelf, de vormgeving van een vennootschap, de fusie en splitsing, de vereffening tot en met het organiseren van een vennootschapsstructuur. Leidraad is steeds het vennootschapsrecht en de gevolgen op fiscaal vlak.

ACCOUNT MANAGEMENT

Doeltreffend omgaan met klanten is niet gemakelijk, denk hierbij aan: klantgerichtheid, acquisitie, relatiemanagement, klantenbinding en klanten tevredenheid. We geven voorbeelden, instrumenten, inzichten, modellen, tips & tricks die wij verworven hebben uit jarenlange expertise in dit domein.

TAX ACCOUNTANT

De zakelijke en fiscale omgeving wordt steeds ingewikkelder, de roep om transparantie word steeds belangrijker, fiscale afdelingen staan onder druk om efficiënter te werken en hoog opgeleide medewerkers zijn moeilijk te vinden.

Wij staan u bij om aan deze complexiteit van eisen te voldoen door u op de volgende drie belangrijke gebieden te ondersteunen:
• Fiscaal beheer
Hulp bij berekeningen voor fiscale voorzieningen op kwartaal- of jaarbasis, het herwaarderen van fiscale balansposten
• Fiscale optimalisatie
Verbetering van de operationele strategie en het organisatieontwerp, de fiscale processen en beheersingsmaatregelen en de effectiviteit van gegevenssystemen
• Fiscale risico’s
Signaleren en prioriteren van de belangrijkste risico’s en ondersteunen van bewaking en verbetering van beheersingsmaatregelen

LEGAL ACCOUNTING

U zit als ondernemer juridische vragen in u hoofd? Zoals welke vennootschapsvorm past het best voor u? Hoe is het procedure i.v.m. overdracht van aandelen? Zijn mijn documenten juridisch correct opgesteld?

Crean Business Consulting geeft u graag antwoord op al uw juridische vragen die u als ondernemer wel eens tegenkomt. En uiteraard wijzen we u elke keer op de fiscale gevolg.
– Vennootschapsrecht: oprichting van vennootschappen, fusies, splitsingen, overname, overdracht van aandelen, schenkingen, successieplanning, …
– Overeenkomsten: bemiddeling, nakijken en opstellen van managementovereenkomsten, huurcontracten, contracten voor lening, koop/verkoop, dading, franchise, concessie, licentie, …

 

Ben je dus opzoek naar een betrouwbare boekhouder uit Merksem (Antwerpen) die je helpt met alles rond boekhouding, fiscaliteit en administratie. Contacteer ons dus vandaag nog voor een gratis offerte!

Als boekhouder zijn wij actief in volgende gemeentes: Aartselaar, Antwerpen, Berchem, Borgerhout, Boechout, Boom, Bornem, Borsbeek, Brasschaat, Brecht, Deurne, Duffel, Edegem, Ekeren, Hemiksem, Herentals, Hoboken, Hoogstraten, Hove, Kiel, Kapellen, Kontich, Lier, Linkeroever, Mechelen, Merksem, Mortsel, Niel, Nijlen, Olen, Putte, Puurs, Ranst, Rumst Schelle, Schilde, Schoten, Sint-Katelijne-Waver, Stabroek, Turnhout, Vorselaar, Vosselaar, Wijnegem, Willebroek, Wommelgem, Wuustwezel, Zandhoven, Zoersel en Zwijndrecht.